5% allahindluskood ootab sind | Liitu meie uudiskirjaga
Enne allkirja andmist
Kui näed väliseid märke kahjustusest, kirjuta tarne ankeeti märkus selle kohta. Kui sa ei näe mingeid kahjustuse märke, võid tarne vastu võtta.
24 tunni jooksul pärast kohaletoimetamist
Palun käi läbi järgmised juhised:
Kontrolli, kas tellimus on kahjustatud ja kas tarne on korrektne vastavalt tellimuse kinnitusele.
Enne lahtipakkimist pildista kogu kaubaalust koos selle peal olevate toodetega - kui näed kahjustusi, dokumenteeri need fotodega nii lähedalt kui ka kaugelt.
Kui leiad vea või kahjustuse, kasuta vormi "teata probleemist" - saada see meile palun 24 tunni jooksul.
Kui vajad abi, võta ühendust meie klienditeenindusega aadressil tere@klarhome.ee või helista (+372) 880 1212. Kui oled leidnud kahjustuse või vea, palun ära paigalda toodet enne kui probleem on lahendatud.
Veendu alati, et tarne vastab sinu tellimuse üksikasjadele ja, et ei leiduks mingeid probleeme või kahjustusi, enne kui allkirjastad tarne. Seda tehakse selleks, et kaitsta sinu toodete garantiid ja dokumenteerida kahjustusi.
Uuenda oma kodu energiatõhusate uste ja akendega. Neid on võimalik kujundada täpselt oma vajadustele vastavalt.