5% allahindluskood ootab sind | Liitu meie uudiskirjaga

Korduma kippuvad küsimused

Sisukord

Arrow icon related to the table of content

Siit leiad vastused sageli esinevatele küsimustele. Oleme jaotanud kõige sagedamini esitatavad küsimused erinevatesse kategooriatesse: Tellimine, Maksmine, Kohaletoimetamine, Mõõtmine ja Paigaldamine ning Kaebused.

Tellimine

Kui palju maksab minu tellimus?

Et teada saada kui palju maksab sinu tellimus, vali soovitud tooted. Meie veebilehel saad sisestada mõõtmed, valida tarvikud, materjali ja soovitud klaasi tüübi. Hinda näed otse toote kõrval. Kui soovid mitut toodet, lisa need kõik õigete mõõtude ja soovitud omadustega ostukorvi, ning siis näed kogu tellimuse hinda koos soodustusega.

Kas ma saan valida muid värve peale nende mis on veebilehel saadaval?

Kahjuks ei ole meil võimalik pakkuda muid värve kui need, mis on saadaval veebilehel.

Kas pakute ka muid mõõtmeid peale veebilehel olevate võimaluste?

Kuna kõik meie tooted valmistatakse erimõõdus, oleme pidanud kehtestama teatud piirangud, et tagada kiire tarne. Seetõttu ei ole kahjuks võimalik tellida muid suurusi kui need, mis leiad veebilehelt.

Kas terrassiuste välisküljele on võimalik lisada käepidemed?

Ei, kahjuks mitte. Meie terrassiustel on ainult sisse poole jäävad käepidemed. Soovitame siiski vaadata ka meie välisuksi, kus on käepidemed ja lukud nii sise- kui ka välisküljel.

Kas Klari akende ja ustega tuleb garantii kaasa?

Jah, anname 10-aastase garantii kõikidele meie toodetele.

Ma lisasin tellimusele valed mõõtmed. Kas ma saan neid veel muuta hiljem?

Kahjuks ei saa me sinu tellimust muuta. Küll aga saame sinu esimese tellimuse tühistada ja seejärel teha uue tellimuse. Broneeringu tühistamine on võimalik tasuta kuni 24 tunni jooksul pärast broneeringu tegemist. Pärast 24 tundi on tühistamistasu 50% broneeringu kogusummast. Kui tühistamine toimub pärast 7 päeva möödumist, tuleb kliendil tasuda kogu tellimuse summa.

Tellimuse tühistamiseks võta palun kirjalikult ühendust klienditeenindusega aadressil tere@klarhome.ee koos tellimuse numbriga. Tühistamine peab olema Klari poolt kirjalikult kinnitatud, et see oleks kehtiv.

Ma ei ole saanud oma tellimuse kinnitust. Mida ma peaksin tegema?

Oled sa igaksjuhuks kontrollinud oma meili prügikasti või rämpsposti? Kas oled veendunud, et tellimisel sisestatud e-posti aadress oli õige? Kui oled kogemata sisestanud vale e-posti aadressi või kui sa ei ole saanud tellimuse kinnitust oma meilile, siis helista või kirjuta meile. Me aitame sind edasi.

Kas teil on tooteid laos, mida ma saaks osta ja kohe kätte saada?

Ei, kahjuks mitte. Kõik meie tooted valmistatakse kliendi poolt antud mõõtmete ja soovide järgi, seega ei ole tooteid laos.

Kus Klari tooted valmistatakse?

Meie aknad ja uksed toodetakse meie enda tehases Tartus

Kas Klarilt on võimalik tellida kolmnurkseid/kumeraid aknaid või uksi?

Valmistame ainult ruudukujulisi aknaid ja uksi. Leiad kogu akende ja uste valiku meie veebilehel.

Tasumine

Kuidas ma tasun toodete eest?

Pakume erinevaid maksevõimalusi vastavalt vajadusele. Saad maksta kohe krediitkaardiga, deebetkaardiga või PayPaliga. Lisateavet maksmise kohta leiad siit.

Mul on probleeme oma maksega. Mida ma pean tegema?

Kui sul on probleeme makse lõpuleviimisega, võta palun ühendust meie klienditoega, kes aitab sind edasi.

Tarnimine

Millal minu tellimus kohale toimetatakse?

Tellimisel antakse sulle hinnanguline tarnenädal. Lõplik tarnekuupäev selgub päeval, mil tellimus on pakitud ja valmis saatmiseks. Saad e-kirja koos tarnekuupäevaga 2-4 päeva enne kavandatud kohale toimetamist.

Oluline märkida, et püüame alati tarnida eeldataval tarnenädalal. Siiski ei ole meil võimalik teatada täpset tarnekuupäeva hiljemalt eeldatava tarnenädala teisipäeval.

Tarne toimub nelja nädala jooksul alates eeldatavast tarnekuupäevast. Seetõttu soovitame mitte broneerida paigaldajat enne, kui sa ei tea täpsemalt, millal tellimus saabub.

Kuidas minu tellimus kohale toimetatakse?

Sinu tellimus saadetakse "standardtarnega", mille puhul peavad olema täidetud sellised tingimused nagu kindel pinnas, piisav sõiduruum ja ühendus maismaaga (juhul kui elad saarel). Kui sinu tarneaadress ei vasta nendele tingimustele, saad valida alternatiivse tarne. Sellisel juhul võta palun ühendust klienditeenindusega.

Kas mul on võimalik saada oma tellimus varem kätte kui veebilehel on kirjas?

Ei, kahjuks kehtib veebilehel olev eeldatav tarnenädal. Kui midagi peaks muutuma, võtame sinuga ühendust niipea kui võimalik.

Mõõtmine ja paigaldamine

Kas pakute akende ja uste mõõtmis või paigaldamisteenust?

Klar kahjuks ei paku mõõtmis- ega paigaldamisteenust. Siiski oleme koostanud sulle mõned juhendid, mis on loodetavasti kasulikud. Vaata meie mõõtmisjuhendit siit.

Kuhu paigutan puidu/alumiiniumtoodete paigaldamisel vuugisegu?

Puidust/alumiiniumist toodete vuukimisel tuleb segu alati asetada akna/ukse puidust osale, mitte alumiiniumprofiilile. Nii säilitab sinu toode oma tõhusa ventilatsiooni ja väldib niiskuse tekkimist puidu ja alumiiniumi vahele. 

Tagastamine

Mida teha, kui minu saadud toodetega on midagi valesti?

Püüame alati tarnida tooteid ootuspäraselt, kuid kahjuks võib siiski juhtuda vigu. Ära muretse, anname endast parima, et sellised olukorrad lahendada! Meie peamine prioriteet on sinu rahulolu. Kui leiad transpordikahjustuse, toode on defekte või seisundis, mis ei vasta sinu ootustele, palun teavita meid sellest. Nii saame probleemi võimalikult kiiresti kõrvaldada.

Nähtavast transpordikahjustusest tuleb teatada 24 tunni jooksul ja nähtamatust transpordikahjustusest 7 päeva jooksul. Palun võta ühendust klienditeenindusega siin.

Üldised küsimused

Miks on minu uued aknad udused? 

Tegelikult on see märk heast isolatsioonist, seni kuni udu on akna välisküljel muidugi. Udu akna välisküljel on väga loomulik talve poole kui öö ja päeva temperatuuride vahel on suur erinevus, tavaliselt on selle tõttu näha udu just hommikuti. 

Osta aknaid Osta uksi

Sarnane sisu